Leuk!

Inderdaad. De Nederlandse versie had een harde kern van liefhebbers die ook geregeld een B&W feestje hielden. Maar door onderlinge onenigheid is dat uiteen gevallen. Zonde, want er is nog steeds veel vraag en aanbod.
Ja man maar ja vind nu echt liefhebbers en mensen die echt willen opzetten.
 
Waar of niet?

1602664863228.gif
 
Hello,

We are a young couple from germany and will have our first bbc experience at hotel 1 March in Bruges. Would you be interested to join us? We are looking for another couple or woman to join, we would feel more relaxed:) if interested write us!
 
Hello,

She is 28 years old abd very hot,he is 34 years old.

We are looking for an experienced couple to allow us to come at one at their BBC dates and allow us to watch and maybe if we feel comfortable participate. We would of course participate or even pay the conplete hotel costs, drinks etc.

We want to meet this weekend 7-9.06.2024.

Region: Netherlands ( Rotterdam) , Belgium ( Antwerp, Ghent, Brussels, Brugges).

We would rent a nice apartament, champagne etc and would make a little party.

Please contact us if interested.

Thanks
 
Hey,
Ik ben Djor, een echte cuck in hart en nieren. Ik heb met mijn ex 8 jaar een cuckoldrelatie gehad. De sex was geweldig en we hebben heel wat groot geschapen bulls gehad. Op feestjes, hotels, vakantie, bijna wekelijks.

Daarom heb ik een enorme fascinatie en respect voor vrouwen/koppels die uit komen voor hun wensen en genieten van bbc bulls.

Huidige vrouw ben ik aan het "masseren" om het te proberen, ze heeft voor mij met enorm veel mannen het bed gedeeld dus ze lust hem wel ;). Echter ze hapt nog niet, maar ik weet zeker dat het gaat gebeuren.

Als je wat ervaringen wilt delen sta ik daar zeker voor open. Ik deel dit graag met gelijkgestemde......

Gr, Djor
 
Back
Top