Hotcocoandcreampart 22-12

StagAndVixenNL

Couple
Real Person
Hoi allemaal,
We zagen dit feestje voorbijkomen, hadden het er even over en we willen wel gaan.
Daarna de huisregels gelezen, en dan komt toch het verlegen een beetje kijken..

We hebben 2 mooie lieve spruiten, en daardoor een niet superstrak lijf. Ik ben na mijn 15e altijd een beetje gezet/chubby geweest.
Nu is het na binnenkomst direct lingerie, ik weet niet wat ik en hij ook aan moet trekken. Ik wil niet te bloot.

Zijn er leden hier die al vaker op feesten van deze organisatie zijn geweest, ervaringen? Hoe voorkom je dat je je ongemakkelijk voelt?
Wij hebben alleen ervaring met privé dates met donkere heren, meestal in een thuissetting.

Zijn er voorbeelden van wat niet misstaat op zo een feestje, maar er toch ook wel sexy uit ziet?

Alvast bedankt!
 

Attachments

  • Flyer231222Kl.jpg
    Flyer231222Kl.jpg
    96.7 KB · Views: 111
Hoi allemaal,
We zagen dit feestje voorbijkomen, hadden het er even over en we willen wel gaan.
Daarna de huisregels gelezen, en dan komt toch het verlegen een beetje kijken..

We hebben 2 mooie lieve spruiten, en daardoor een niet superstrak lijf. Ik ben na mijn 15e altijd een beetje gezet/chubby geweest.
Nu is het na binnenkomst direct lingerie, ik weet niet wat ik en hij ook aan moet trekken. Ik wil niet te bloot.

Zijn er leden hier die al vaker op feesten van deze organisatie zijn geweest, ervaringen? Hoe voorkom je dat je je ongemakkelijk voelt?
Wij hebben alleen ervaring met privé dates met donkere heren, meestal in een thuissetting.

Zijn er voorbeelden van wat niet misstaat op zo een feestje, maar er toch ook wel sexy uit ziet?

Alvast bedankt!
Gaan we samen een kijkje nemen?
 
Yes waarschijnlijk wel alles is geregeld in ieder geval inclusief hotel voor twee nachten. Zijn zo nieuwsgierig hoe zo'n avond gaat zijn.
Hebben mensen nog adviezen?
Ik ben vorig jaar geweest. Leuke events, ik zou er lekker open naartoe gaan. Genoeg leuke mensen om mee te praten dansen en spelen natuurlijk. Als jullie iemand zien die jullie interesse trekt wees dan niet bang om diegene gewoon te vragen.
 
Hello,

She is 28 years old abd very hot,he is 34 years old.

We are looking for an experienced couple to allow us to come at one at their BBC dates and allow us to watch and maybe if we feel comfortable participate. We would of course participate or even pay the conplete hotel costs, drinks etc.

We want to meet this weekend 7-9.06.2024.

Region: Netherlands ( Rotterdam) , Belgium ( Antwerp, Ghent, Brussels, Brugges).

We would rent a nice apartament, champagne etc and would make a little party.

Please contact us if interested.

Thanks
 
Back
Top