Vrouw zoekt contacten

jvv

Male
Hallo,
Wij zijn een stel uit de Randstad in Nederland. Al lang samen en veel aan het fantaseren. Mij Vrouw heeft al jaren de wil om meer vrijheden te hebben en ik heb daar nu zins een maand mee ingestemd. De eerst afspraken zijn gemaakt en vorig weekend is ze voor het eerst alleen op stap geweest met een andere man. Ze is er heel erg entousiast over en gaat volgende week weer met een andere man wat leuks doen. Ik laat het toe wand ze word hier zo blij van en voeld zich ook weer 10 jaar jonger zins ze dit aan het doen is.

Ze is opzoek naar mannen uit de randstad voor afspraakjes of logeerpartijtjes. Graag komen we in contact met nieuwe bulls. PS mijn vrouw leest en reargeerd hier ook op.
 
Even een update:
Mijn vrouw is helemaal aan het loskomen en ook via dit forum al een geweldige date gehad. Dankjewel voor alle aandacht die zij krijgt en lieve complimenten. Ze heeft nu 4 stieren die nu ook elkaar aan het leren kennen zijn. Die gaan gezamenlijk haar agenda vol zetten met afspraken waar ze die dagen verwacht word. Ik zie dat ze volgende week weinig thuis slaapt en daarmee aan het instemmen is. Ook word er een vakantie geplant met zn 5e. Het is echt behoorlijk uit de hand aan het lopen en vind het geweldig. Ze geeft wel aan dat 4 stieren op dit moment genoeg zijn. Ik zal dit draadje regelmatig van een update voorzien.
 
Even een update:
Mijn vrouw is helemaal aan het loskomen en ook via dit forum al een geweldige date gehad. Dankjewel voor alle aandacht die zij krijgt en lieve complimenten. Ze heeft nu 4 stieren die nu ook elkaar aan het leren kennen zijn. Die gaan gezamenlijk haar agenda vol zetten met afspraken waar ze die dagen verwacht word. Ik zie dat ze volgende week weinig thuis slaapt en daarmee aan het instemmen is. Ook word er een vakantie geplant met zn 5e. Het is echt behoorlijk uit de hand aan het lopen en vind het geweldig. Ze geeft wel aan dat 4 stieren op dit moment genoeg zijn. Ik zal dit draadje regelmatig van een update voorzien.
wauw
 
Update:
Mijn vrouw word nu beheerd door 3 bulls. en doet wat de heren vragen aan haar. ze kleed zich anders en gedraagt zich als een zeer uitdagende vrouw die voor niets meer bang is. ze is vorige week op een feestje geweest van een van haar bulls met de opdracht om de aanwezige toe te laten. ze heeft de avond en nacht van haar leven gehad zecht ze en weet niet hoeveel het er waren die ze bevredigt heeft. Gelukkig is ze nu al weer een dag of 4 bij mij, maar dat volgende afspraak staat op vrijdag in haar agenda en ze zecht dat ze niet weet hoelang ze weg zal blijven. ze koop ook zeer uitdagende kleding die ze ook steeds meer draagt in het gewone leven, ik vind het geweldig om naar te kijken. Ook kan ik jullie vertellen dat de vakantie geboekt is voor de eerst week oktober, ze gaat met haar lieveling bull naar een Frans dorp net onder Mompellier het heet Cap D-Agde of zo. Het is daar nog mooi weer rond die tijd en heeft een mooie haven waar je lekker kan eten. Ze zal dan een week weg zijn en mij af en toe een foto sturen. Ik moet gewoon werken dus zal er niet heel veel van mee krijgen. Dus wel kunnen wel zeggen dat ze de levensstijl helemaal heeft omarmt.
 
Back
Top