Leuk stel zoekt BBC in Vlissingen/zeeland

Jennyenbob

Couple
Wij zijn een leuke wat ouder stel, 50 + en hebben een fantasie met donkere mannen als trio al meerdere keren mogen waarmaken.
Nu zijn we op zoel naar een vaste partner, groot geschapen BBC voor cuckold spel.
Wij zijn beiden 100% hetero. Een verdwaalde mannenhand is geen probleem

Leeftijd 30+ heeft de voorkeur.

Groeten Jenny en Bob
 
Wij zijn een leuke wat ouder stel, 50 + en hebben een fantasie met donkere mannen als trio al meerdere keren mogen waarmaken.
Nu zijn we op zoel naar een vaste partner, groot geschapen BBC voor cuckold spel.
Wij zijn beiden 100% hetero. Een verdwaalde mannenhand is geen probleem

Leeftijd 30+ heeft de voorkeur.

Groeten Jenny en Bob
hoi, leuke oproep, succes hoor
 
Wij zijn een leuke wat ouder stel, 50 + en hebben een fantasie met donkere mannen als trio al meerdere keren mogen waarmaken.
Nu zijn we op zoel naar een vaste partner, groot geschapen BBC voor cuckold spel.
Wij zijn beiden 100% hetero. Een verdwaalde mannenhand is geen probleem

Leeftijd 30+ heeft de voorkeur.

Groeten Jenny en Bob
Hoi,

Al gevonden wat jullie zoeken.

Ben reuze benieuwd naar jullie.

Gr
 
Wij zijn een leuke wat ouder stel, 50 + en hebben een fantasie met donkere mannen als trio al meerdere keren mogen waarmaken.
Nu zijn we op zoel naar een vaste partner, groot geschapen BBC voor cuckold spel.
Wij zijn beiden 100% hetero. Een verdwaalde mannenhand is geen probleem

Leeftijd 30+ heeft de voorkeur.

Groeten Jenny en Bob
Ik sta open voor deze fantasy
 
Wij zijn een leuke wat ouder stel, 50 + en hebben een fantasie met donkere mannen als trio al meerdere keren mogen waarmaken.
Nu zijn we op zoel naar een vaste partner, groot geschapen BBC voor cuckold spel.
Wij zijn beiden 100% hetero. Een verdwaalde mannenhand is geen probleem

Leeftijd 30+ heeft de voorkeur.

Groeten Jenny en Bob
Hoi ik draai graag over uren bij Jenny terwijl bob toekijkt ....mmm
 
Hey,
Ik ben Djor, een echte cuck in hart en nieren. Ik heb met mijn ex 8 jaar een cuckoldrelatie gehad. De sex was geweldig en we hebben heel wat groot geschapen bulls gehad. Op feestjes, hotels, vakantie, bijna wekelijks.
Daarom heb ik een enorme fascinatie en respect voor vrouwen/koppels die uit komen voor hun wensen en genieten van bbc bulls. Huidige vrouw ben ik aan het "masseren" om het te proberen, ze heeft voor mij met enorm veel mannen het bed gedeeld dus ze lust hem wel ;). Echter ze hapt nog niet, maar ik weet zeker dat het gaat gebeuren.
Als je wat ervaringen wilt delen sta ik daar zeker voor open. Ik deel dit graag met gelijkgestemde......
Gr, Djor
 
Hey,
Ik ben Djor, een echte cuck in hart en nieren. Ik heb met mijn ex 8 jaar een cuckoldrelatie gehad. De sex was geweldig en we hebben heel wat groot geschapen bulls gehad. Op feestjes, hotels, vakantie, bijna wekelijks.
Daarom heb ik een enorme fascinatie en respect voor vrouwen/koppels die uit komen voor hun wensen en genieten van bbc bulls. Huidige vrouw ben ik aan het "masseren" om het te proberen, ze heeft voor mij met enorm veel mannen het bed gedeeld dus ze lust hem wel ;). Echter ze hapt nog niet, maar ik weet zeker dat het gaat gebeuren.
Als je wat ervaringen wilt delen sta ik daar zeker voor open. Ik deel dit graag met gelijkgestemde......
Gr, Djor
I
Hoi Djor leuk van je fantasie ook ik als donkere bull heb ervaring interesse in jullie .ik kom uit gelderland wel discretie graag ik zou via.mail.verder kontakt willlen ik ben van sudans en ouders uit soweto met brede donkere staaf voor uw vriendin klaar staan met eeotische ontmoeting heb ik wat scenarios .als jij je ze goed keurt .wie.weet lik ik uw vriendin ook met mijn magische tonque heerlijk over haar clitje ern a schrijf ik de alfabet met mijn lange magische tonque op haar vochtig natte kutje m..jmmmmmhmmmik ben35 jr gehuwd en wil.discretie hb ******* en woonachtig dorpje vandaar.discretie ik ben lief sportief eerlijk en werk goed baan .hygienisch vriendschap eerlijkheid nik must so afentoe sx relation cucold erotic city cant u see erotic city can u feel kwartetleven@hotmail.nlwhatspp 0686459530
 
Wij zijn een leuke wat ouder stel, 50 + en hebben een fantasie met donkere mannen als trio al meerdere keren mogen waarmaken.
Nu zijn we op zoel naar een vaste partner, groot geschapen BBC voor cuckold spel.
Wij zijn beiden 100% hetero. Een verdwaalde mannenhand is geen probleem

Leeftijd 30+ heeft de voorkeur.

Groeten Jenny en Bob
Hello i am Jérôme from paris i will be in Amsterdam for 2 week-ends i would like to meet you
 
Back
Top