Cuckold ant
Male
Mine
wow, it really gets smaller????Kept him caged and humiliated for months or months! Now we measured after I let him out for A LIL BIT! Measured, down over and inch! Love it makes it much easier. Lil thing keeps going away. Last one is hard as it get for my sis.
#groomingbetaboy
#bbcisking
#saynotowhiteboys
#bunnietrouble88
What are my next steps?
Der gehört auf jeden Fall in einen Käfig!His best piece
Der gehört auf jeden Fall in einen Käfig!
I have such a cage. No chance to escape. A heavy feeling. Feeling all the time that you are not freeLooks painful
Genau wie meiner! (leider nur 2 Ex) wollten dass ich während ihrer fremd Dates auch einen Peniskäfig trage - und auf einem riesigen realistischen Dildo sitze um zu spüren was ein richtiger Schwanz ist. Es gibt nichts effektiveres um einen Kleinschwanz zu erziehen als ihn mit seiner Geilheit zu quälen bis er sagt was du hören willst ! Er willigt allem ein um sich erlösen zu dürfen. Ich habe mich richtig mit dem Dildo gefickt, meinen Kleinen im Käfig an ihren Schuhen gerieben und gebettelt dass sie sich richtig von jedem Alpha ficken lassen sollen.Der gehört auf jeden Fall in einen Käfig!
Wooow i respect so much your ideas , that's what we're really deserveI love seeing all these little white dicks where they belong , in cages and not in white pussy
That looks awesomeTucked inside out of sight then locked tightly in its place with a "no cock" ring!
Mandatory obligationsI love seeing all these little white dicks where they belong , in cages and not in white pussy