Stiekem CUCKOLD verslaafd zonder dat vrouw het weet.

Ik zal me even voorstellen, ik ben Djor achter in de 40, getrouwd, ******* etc.
Ik ben al ruim 15 jaar verslaafd aan cuckolding.

Het is gekomen door mijn ex, ze was een geile meid die zich graag liet neuken. Eerst ging ze vreemd, ik kwam erachter en was boos. Maar niet veel later werd ik er ook geil van. Ik wilde meer weten en ze begon open te worden.
Tijdens het neuken vertelde ze iets over een grote pik en ik kwam dan zo hard klaar. Ze gaf toe dat ze een slet was en ik wilde meer.
We begonnen te chatten met mannen en advertenties plaatsen. Zo kwam van het een het ander en kwam een wildvreemde man haar neuken...... sinds die tijd zijn we naar parenclubs geweest en hebben we veel mannen ontmoet online. Ze liet zich ook neuken zonder dat ik erbij was en ook als ik het niet wist.

Het was zoooo geil. Helaas ging die relatie over en heb ik ondertussen een nieuwe vrouw. Ze weet dit niet maar ik wil heel graag net haar hetzelfde. Ik probeer wat openingen te zoeken maar vooralsnog lijkt ze niet te happen. Wie heeft dit ook??

Gr. Djor
 
Dag Djor,

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik een vrouw heb die erg van sex en mannen houdt. Nog gelukkiger dat ze van zwarte mannen houdt. Ik hou zelf ook erg van sex en spel en het zou mij erg frustreren als het niet mogelijk zou zijn om mijn fetish uit te kunnen leven.

Wat houdt je tegen om het gewoon uit te spreken?

Gr AmsCouple
 
Back
Top