sub couple Couple Jan 12, 2023 #2 eucoupleforbbc said: New here and curious. Looking for discreet local guys. Keen to hear from you Click to expand... hoi, were are you from ?
eucoupleforbbc said: New here and curious. Looking for discreet local guys. Keen to hear from you Click to expand... hoi, were are you from ?
sub couple Couple Jan 12, 2023 #3 eucoupleforbbc said: Amsterdam. Hebben jullie ervaring? We ontdekken graag en nieuw en betrouwbaar netwerk…. Click to expand... ja wij hebben ervaring. wendy nu hier. wie daar ?
eucoupleforbbc said: Amsterdam. Hebben jullie ervaring? We ontdekken graag en nieuw en betrouwbaar netwerk…. Click to expand... ja wij hebben ervaring. wendy nu hier. wie daar ?
sub couple Couple Jan 12, 2023 #4 eucoupleforbbc said: Mike. Zo spannend dat jullie deze lifestyle hebben gekozen. Moet best een stap zijn om te beginnen Click to expand... Hallo Mike, ja dat is zo,. hoewel je groeit er naartoe hé
eucoupleforbbc said: Mike. Zo spannend dat jullie deze lifestyle hebben gekozen. Moet best een stap zijn om te beginnen Click to expand... Hallo Mike, ja dat is zo,. hoewel je groeit er naartoe hé
sub couple Couple Jan 12, 2023 #5 eucoupleforbbc said: Ja dat is geweldig. Wij hebben er zin in en ontmoeten graag welwillende Nederlandse kerels Click to expand... zijn jullie Bi ?
eucoupleforbbc said: Ja dat is geweldig. Wij hebben er zin in en ontmoeten graag welwillende Nederlandse kerels Click to expand... zijn jullie Bi ?
sub couple Couple Jan 12, 2023 #6 eucoupleforbbc said: Bi-curious. Waarom Click to expand... nieuwschierig haha. wij zijn beide Bi en onderdanig. ik 43 john is 56 jaar
eucoupleforbbc said: Bi-curious. Waarom Click to expand... nieuwschierig haha. wij zijn beide Bi en onderdanig. ik 43 john is 56 jaar
sub couple Couple Jan 12, 2023 #7 eucoupleforbbc said: Lol! Ok. Ik bi ja, Karen nieuwschierig Click to expand... hebben jullie al enig ervaring opgedaan met anderen ?
eucoupleforbbc said: Lol! Ok. Ik bi ja, Karen nieuwschierig Click to expand... hebben jullie al enig ervaring opgedaan met anderen ?